"Εσείς παλικάρια μου είστε το μέλλον του Έθνους"...

Με αφορμή το πρόσφατο συκοφαντικό δημοσίευμα του tvxs.gr, το ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο πήρε κυριολεκτικά "φωτιά". Δημοσιεύουμε μερικά μόνο από τα -πάνω από 10 μέσα σε δύο ημέρες!- υποστηρικτικά e-mails που λάβαμε. Τα πιό χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα κατά την άποψή μας... Φυσικά τα αφιερώνουμε τόσο στον Κούλογλου και την παρέα του όσο και σε όλους ανεξαιρέτως τους εχθρούς της προσπάθειάς μας...

- Με χαρά διάβασα στο mykefalonia για την δράση σας στον Αίνο και πραγματικά ήταν κάτι που δεν περίμενα να δώ. Τόσα χρόνια άκουγα για τους "τραμπούκους, μαχαιροβγάλτες, νεοναζί" και πάει λέγοντας Χρυσαυγίτες και βλέπω μέσα από τις δράσεις σας πραγματικά Παλικάρια που μιλούν μέσα στην ψυχή μου. Να είστε καλά παιδιά μου, συνεχίστε τον αγώνα σας, να ξέρετε ότι είμαστε πολλοί "απλοί" Κεφαλονίτες στο πλευρό σας -Γ.Α., Αργοστόλι

- Καλά του τα χώσατε του ανθέλληνα του Κούλογλου. Και λίγα του 'πατε. Τέτοιοι αληταράδες είναι η σημερινή 5η φάλαγγα του Έθνους και η Χρυσή Αυγή τους πονάει πραγματικά όταν ανεβαίνει... -Χάρης από κατεχόμενη Αθήνα

-Διάβασα το άρθρο του Κούλογλου και πραγματικά ένιωσα αφάνταστα ικανοποιημένος για το πόσο ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ τη Χρυσή Αυγή. Η κατάσταση δεν πάει άλλο, είμαι από τον Πόρο και παρ' ότι είμαι λίγο μεγαλύτερος από εσάς σε ηλικία θα ήθελα να έρθω σε επαφή με τον Πυρήνα και να βοηθήσω όπως μπορώ. Πρέπει να βγούμε στο δρόμο, στα χωριά να μιλήσουμε με τον απλό κόσμο, από τον προσωπικό μου κύκλο βλέπω ότι ο κόσμος βράζει, όχι μόνο νεολαία αλλά και άτομα στην ηλικία μου, 40 και 45 χρονών. -Γεράσιμος Π.

- Συγχαρητήρια για την δράση και το κείμενό σας για τον Αίνο. Η κατάσταση που επικρατεί κάθε καλοκαίρι είναι αφόρητη, φοβόμαστε όχι μόνο για την κληρονομιά μας που είναι ο Αίνος αλλά και για τα ίδια τα σπίτια μας. Μένω στη Λειβαθώ και δεν βλέπουμε καμία διάθεση από πλευράς πολιτείας να μας προστατέψει από τους εμπρηστές. Τα συμφέροντα βλέπετε είναι μεγάλα και 'κονομάει πολύς κόσμος... Συνεχίστε τον αγώνα σας -Ζωή

- Με λένε Φ.Β. και διαβάζω ανελλιπώς το site σας. Μην πτοείστε από την προπαγάνδα των πουλημένων των ΜΜΕ, συνεχίστε με πείσμα τον αγώνα σας γιατί εσείς παλικάρια μου είστε το μέλλον του Έθνους. Μιλάω παντού για τη Χρυσή Αυγή και ειλικρινά δεν φαντάζεστε τί μεταστροφή του κόσμου υπάρχει μέρα με τη μέρα. Έχω κομμουνιστή φίλο που τις προάλλες μου είπε επί λέξει "Ε ρε μιά Χρυσή Αυγή που τους χρειάζεται" μιλώντας για τους πολιτικούς που μας έχουν κάτσει στο σβέρκο. Παρακάτω παραθέτω τα στοιχεία μου, θα ήθελα να μου στέιλετε φυλλάδια αν είναι εφικτό για να μοιράσω στην περιοχή μου στο Ληξούρι

- Συναγωνιστές -σας λέω όπως σας νιώθω παρ' ότι δεν σας ξέρω από κοντά- είμαστε 100 Χρυσαυγίτες στην Κεφαλονιά (ένα ολόκληρος λόχος για να το πώ σχηματικά) και ήδη τρέμουν. Φανταστείτε τί θα γίνει όταν πάρουμε 200, 300 και γιατί όχι 1000 ψήφους! Όλα στο χέρι μας είναι, πολύς κόσμος γουστάρει Χρυσή Αυγή στο νησί μας, σας το λέω γιατί το διαπιστώνω καθημερινά. Είναι λίγα τα ψωμιά τους και το ξέρουνε... Ένας "ξεροκέφαλος" (όσο κι εσείς) Εθνικιστής -Κυριάκος Χ. από Σβορωνάτα