Η ιστορία, το παρόν και το μέλλον του Κινήματος

Δημοσιεύουμε τρείς από τις επιστολές που έχουμε λάβει στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο που δείχνουν με τον καλύτερο τρόπο γιατί η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι πάνω απ' όλα Ιδέα.

Η Ιστορία...

Χαίρετε, ονομάζομαι Ν.Λ. Συγχαρητήρια για το blog σας, είναι πάρα πολύ καλό και ομολογώ πως δεν περίμενα να υπάρχουν οργανωμένοι Χρυσαυγίτες στο νησί μας. Θυμάμαι γύρω στο 1986-87 ήμουνα πρωτοπόρος και μαζί με άλλους 2 συγχωριανούς μου γράφαμε συνθήματα σε μάντρες στις Κεραμειές. Τέλος πάντων, ειλικρινά χάρηκα πολύ που είδα το site σας και με την ευκαιρία θέλω να σας πώ ότι είστε η μόνη ελπίδα για την αναγέννηση του Έθνους μας. Πάντοτε στο πλευρό σας.

Το Παρόν...

Καλησπέρα. Θα ήθελα να σας δώσω θερμά συγχαρητήρια για την χθεσινή (σημ. 28η Οκτωβρίου) δράση σας στο Αργοστόλι υπέρ του Ι.Μεταξά και των παρελάσεων! Στις τελευταίες εκλογές από την οικογένειά μου σας ψήφισε μόνο ο γιός μου. Σας δηλώνω ότι από εδώ και στο εξής είμαστε όλοι μαζί σας γιατί είστε η μόνη τίμια φωνή. Θα διαδώσω το μήνυμα της Χρυσής Αυγής όπου μπορώ και κυρίως στους συναδέλφους μου στο χώρο εργασίας που κινούμαι στο Αργοστόλι και σε φίλους. Τα στοιχεία μου στη διάθεσή σας. Και πάλι συγχαρητήρια, Σ.Β.

Και το Μέλλον...

Καλησπέρα παιδιά, λέγομαι Χ.Ν. και είμαι μαθητής Β' Γυμνασίου από το Αργοστόλι. Άκουσα τις προάλλες κάτι παιδιά από το σχολείο μου να μιλούν για τη Χρυσή Αυγή στη Κεφαλονιά και ομολογώ πως δεν ήξερα ότι υπάρχει οργανωμένος Πυρήνας στο νησί μας. Έψαξα στο διαδίκτυο και βρήκα το blog σας. Συγχαρητήρια! Να ξέρετε ότι εγώ και πολλοί φίλοι μου θα θέλαμε να βοηθήσουμε στον αγώνα σας και ειδικά στα σχολεία όπου έχουμε γεμίσει με κομμουνιστές καθηγητές που δεν λένε λέξη για το Έθνος μας αλλά τιμάνε την γιορτή του Πολυτεχνείου χωρίς πρόβλημα... Θα ήθελα να ρωτήσω πώς μπορώ να έρθω να γραφτώ. Ευχαριστώ